Ingyenes kiszállítás 40.000 Ft-tól ♡ akár másnapra

Gyakran ismételt kérdések

 

→ Mikor érkezik meg a csomagom? 

Csomagod érkezését több tényező is befolyásolja, de egy biztos: mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendelt kismamaruhákat mielőbb a kezedben tarthasd, ezért a lehető leggyorsabban útnak indítjuk rendelésedet. Átlagosan a rendelés leadásától számított 2. vagy 3. napon már Nálad a csomag.

b.boom tipp: rendelj kora este, hogy reggel az elsők között dolgozzuk fel a rendelésedet 
Példa: kedd délután leadott rendelésedet szerda reggel összekészítjük, kora délután átadjuk a futárnak, aki másnap (csütörtökön) már kézbesíti is Neked a csomagot.

Ha olyan pillanatban érkezik be a rendelésed, amikor nincs nyitva üzletünk, akkor a következő munkanap reggelén tudjuk feldolgozni a rendelést és átadni a futárnak. A bankkártyás vagy előre utalás (amennyiben rögtön elindítod az utalást) felgyorsítja a csomagod útját.

 

→ Honnan tudom, hogy úton van a csomagom?

Amint rögzítjük csomagodat a GLS rendszerében, egy automatikus rendszerüzenetet küldünk, amelyben szerepel a csomagodhoz tartozó csomagszám. Ezzel a számmal tudod nyomon követni a csomagod útját.

 

→ Mit tegyek, ha nem jó a rendelt méret?

Rendelésedet 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted hozzánk és a termék vételárát visszafizetjük. A visszaküldésben tudunk segíteni, a GLS PickandShip szolgáltatását rajtunk keresztül megrendelheted, így még a postázásra sincs gondod, mert a futár elmegy a csomagért. A szolgáltatás ára 2.300 Ft, amely a vásárlót terheli.

 

→ Hogy kapom meg a 15%-os kedvezményt a törzsvásárlói pontjaimért?

Ha elérted a 10 pontot, akkor a profilod alatt megjelenik a pontbeváltás lehetősége. Itt kapod meg emailen az egyszeri felhasználásra jogosító kuponkódot, amely 15% kedvezményre jogosít. Fontos tudnod, hogy a kuponkód egyszeri használatra érvényes és 3 napig aktív. A törzsvásárlói programunkról részletes leírást találsz itt.

 

→ Mit jelentenek a nadrág méretezésénél a számok?

Az első szám (26-35) a derékméret, a második szám (/32, /34) a nadrág hossza (rövidebb/hosszabb).

 

→ Csak az a méret/szín van, amit a webshopban látok?

Igen, amiket a webshopban látsz, azok a termékek kaphatóak üzleteinkben is. Használd a termék adatlapon a készletinformációt, hogy lásd, melyik termék hol található. Jó tudnod, hogy termékeink kis darabszámban elérhetőek, ezért gyorsan változik a termékkínálatunk. Ha valamit kinéztél, azt rendeld is meg, mert nem tudhatod, hogy más nem éppen ugyanazt a darabot szeretné megvenni.

 

→ Nagyon tetszik egy ruha, de nincs a méretemben. Mit tegyek?

Keress bennünket és ha van lehetőségünk rá, akkor megpróbáljuk beszerezni Neked.

 

→ Hogy tudom személyesen átvenni a rendelésemet?

Online rendelésedet személyesen is át tudod venni bármely üzletünkben. Ilyenkor mi összegyűjtjük a termékeket a két üzletből és telefonon értesítünk, amikor átvehető. Fontos tudnod, hogy minden kötelezettség nélkül rendelsz. Ha a termék mégsem tetszik, akkor sincs semmi baj, kivesszük a rendelésedből és csak azt viszed magaddal, ami megfelelő.

 

→ Regisztrálni szeretnék, de nem kapok visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

A regisztrációt hitelesítő e-mail előfordul, hogy a SPAM mappába kerül, így először ellenőrizd a SPAM mappát. Ha ott nem találsz a hitelesítéshez szükséges e-mailt tőlünk, akkor keress minket elérhetőségeink bármelyikén.

→ Ajándékba szeretnék vásárolni. Van ajándék utalványotok?

Igen, van. ajándék utalványainkat tetszőleges összegben tudod összeválogatni és kérésed esetén közvetlenül a megajándékozott részére is tudjuk küldeni. A szállítás itt is 1-3 nap, de általában másnapra ott a csomag. Az ajándék utalványok online vásárlásnál is beválthatóak.

 

→ Ha nem jó a rendelt termék, csak cserélni tudom azt?

Ha az online rendelt termékből nem megfelelő méretet választottál, de fazonra tetszik, akkor abban az esetben, ha van kisebb vagy nagyobb méret, akkor tudjuk cserélni a helyes méretre. Ha sem a méret, sem a fazon nem lett jó, akkor le is vásárolhatod a termék vételárát, de az online rendelések után pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk. Részletes leírásért kattints ide


→ Ha nem lett jó a termék, akkor személyesen is visszavihetem azt az üzletbe?

Természetesen van lehetőség az online rendelt termékeket személyesen is visszahozni üzleteink bármelyikébe, nem kötelező postai úton visszajuttatni azt hozzánk. Házastárs/családtag/ismerős is visszahozhatja hozzánk a terméke(ke)t. Lehetőséged vanlevásárlásra, méretcserére vagy pénzvisszafizetésre. Személyesen visszahozott termékeknél egy átvételi elismervényt adunk, a pénz visszatérítés 14 munkanapon belül megtörténik.

→Külföldre szeretnék rendelni, de nincs ilyen szállítási mód. Mit tegyek?

Keress bennünket e-mailen vagy telefonon és megbeszéljük a részleteket. Nem ismerünk lehetetlent. :)

→ Ha nem lett jó a termék, akkor a futárdíjat is visszafizetitek?

A b.boom webshopban minden 40.000 Ft feletti rendelést ingyen szállítunk. Ha a megtartott termékek elérik a 40.000 Ft-ot, akkor továbbra sem terhel futárdíj. Ha vásárlásod nem éri el a megadott összeget, akkor futárdíjat számolunk fel, ezt a visszatérítésnél figyelembe vesszük.

Márkáink

© 2017 b.boom. Minden jog fenntartva. Designed By One Online